اس ام اس های جدید

انوااع اس ام اس جک و عاشقانه و تبریک و تسلیت

اس ام اس های جدید

انوااع اس ام اس جک و عاشقانه و تبریک و تسلیت

اس ام اس های زیبای تولد و بسیار جدید . . .

 جشن تولد تو ، میلاد هرچی خاطره

روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

.

.

.

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم

زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، روز تولد توست . . .

از طرف دوست دار تو و آرزو های تو . . .

.

.

.

در 26 اردیبهشت 1363 دنیا صدای گریه کودکی را شنید

که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است . . .

امروز را با هم لبخند میزنیم ... تولدت مبارک . . .

.

.

.

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه

تولدت مبارک

.

.

.

عزیزم هر چی پرستو تو هواست / هرچی فرشته تو آسمون هاست

همه فریاد میزنند ، خانه ات گرم ز مهر

گریه ات از سر شوق / خنده ات از ته دل

هر غروبت شاد / روزگارت خوش باد

تولدت مبارک . . .

.

.

.

عزیزم 20 اردیبهشت روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو

به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک . . .

.

.

.

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک . . .

.

.

.

قشنگ ترین بهانه زندگی ام زیبا ترین روز ، روز میلاد تو

و زیبا ترین لحظه ، لحظه با تو بودن است

با تمام وجود دوستت دارم ، تولدت مبارک . . .

.

.

.

تو پرستوی امیدی مگر از من تو جه دیدی

غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟

با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک

دوستت دارم . . .

.

.

.  

 

 

کسب در آمد اینترنتی . فروش فیلم های ایرانی و خارجی. فروش مستند . سریال جومونگ .کلیپ پشت صحنه و سکس جومونگ  . عطر ۲۱۲. مستند دماغ ایرانی . ابتذال در سینمای ایران . هری پاتر۶ . دانشور . مستند جن و روح

 . اس ام اس های جدید و عاشقانه و جک و تبریک وتسلیت

 

آرزوم  اینه

نتراود اشک در چشم تو مگر از شوق زیاد / نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی / عاشق آن که تو را میخواهد

و به لبخند تو از خویش رها میگردد / و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت میخواهد

تولدت مبارک . . .

.

.

.

زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک . . .

.

.

.

عزیزم تمام وجود خود را به زلال دریائی نگاه تو میسپارم

و لحظه ناب شکفتنت ، همه زندگی من است

یک آسمان عشق به یمن تولدت به تو مهربانم هدیه میکنم

تولدت مبارک ، از طرف دوست دار همیشگی ات . . .

.

.

.

وقتی کخ پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم . . .

.

.

.

تنها دل عاشقیست دارائی من

آن هم شب میلاد تو تقدیم تو باد

تولدت مبارک . . .

.

.

.

عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .

.

.

.

واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

.

.

.

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .

.

.

.

هنوز هم زمستون به یادت بهاره / تو قلبم کسی جز تو جائی نداره

صدای دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدائی نداره

عزیزم تو اولین کسی هستی که عشقش در قلبم متولد شد

و تولد عشق تو در بهار را تا پایان حیات بشر به کما خواهم برد

از طرف دوست دار همیشگی تو . . .

  

لحظه تول دتو،شروع پروازاست برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمانها.



 

وماباتمام عشق خودبه همراه قاصدلهای احساس،پیام تولدت رابه آسمان خوشبختی میفرستیم تابتوبگویندعزیزترین،12اسفند،روزتولدت برتومبارک.



 

 



 

اس ام اس تولد



 

دردوازدهمین طلوع اسفند،هجدهمین گل سپیدرادرگلدان عمرت می فشانم به امیدروزی که گلدان عمرت صاحب صدشاخه گل شود.



 

"تولدت هزاران بارمبارک"



 

 



 

 اس ام اس تولد



 

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!



 

تولدت مبارک



 

 



 

 



 

اس ام اس تولد



 

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره



 

 اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره



 

شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن



 

نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن



 

 تواین روزطلایی نگوکمی غم داری



 

 بدون که دیوونه ای به نام سارا جون داری



 

تولدت مبارک



 

 



 

اس ام اس تولد



 

روزتولدتوستاره هادمیدند



 

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند



 

 روزتولدتوبخت من ازراه رسید



 

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید



 

تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی



 

عشقت شده برای من بودونبودزندگی



 

 


 

اس ام اس تولد



 

باهفتاآسمون پرازگل یاس ومیخک



 

باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک



 

یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک



 

فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک



 

 



 

اس ام اس تولد



 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست



 

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای



 

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم



 

 



 

اس ام اس تولد



 

dare baroon miyad khoob negah kardam ..........hava ke abri nabood ...........oon fereshteha hastan



 

ke daran gerye mikonan ..akhe yeki azashoon kam shode ............ mehrabonam tavalodet mobarak



 

 



 

اس ام اس تولد



 

man dar kolbeye mohaghare ghalbe khish chizi daram ke to dar 7 aseman nadari



 

 



 

zira man chon toi daram ke to chon khod nadari.



 

 



 

tavalodet mobarak



 

  



 

اس ام اس تولد



 

baraye rooze tavalodet 10 shakhe gol mikharam. 9 shakhe gol tabiei va yek shakhe gol masnooei va rooye oon shakhe gole masnooei minevisam ta par par shodane in gol 2set daram



 

 



 

اس ام اس تولد



 

Dar Donia 2 chizo kheili dost daram.yeki toro va on yeki ham gol ro. gol ro baraie to. to ro baraie



 

hamishe.. azizam tavalodet mobarak


 

 



 

 



 

اس ام اس تولد



 

emroozo ke khoda behet hedie dad yadamnemire chon to ram be man hedie dad



 

doroste ke tavalde toe vali man too in rooz behtarin hediamo az khoda gereftam



 

doos daram to ham too tavalode man behtarin hadiye ro az khoda gerefte bashi


 

 

 

کسب در آمد اینترنتی . فروش فیلم های ایرانی و خارجی. فروش مستند . سریال جومونگ .کلیپ پشت صحنه و سکس جومونگ  . عطر ۲۱۲. مستند دماغ ایرانی . ابتذال در سینمای ایران . هری پاتر۶ . دانشور . مستند جن و روح

 . اس ام اس های جدید و عاشقانه و جک و تبریک وتسلیت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد