اس ام اس های جدید

انوااع اس ام اس جک و عاشقانه و تبریک و تسلیت

اس ام اس های جدید

انوااع اس ام اس جک و عاشقانه و تبریک و تسلیت

اس ام اس و پیامک عاشقانه ۳

نفسم میگیرد ، در هوایی که نفس های تو نیست .  

 


 

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست  


 

من شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند ، شبهای بلندم را با یاد تو خواهم ماند ، من ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت ، آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت  


 

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم ، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم ، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت ، راهزنا زدن به راهت ، اما من چی ؟ من فقط یکم شکستم ، خوب نگام بکن ، می بینی ؟ من هنوز همون دیوونم ! 


 حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست ، خداوند در هر حضوری رازی نهاده است ، خوشا آن روز که دریابیم راز این حضورها را . 


 

من عاشق مترسک مزرعه ام ، چون با دیدنم از من دوری نمیکند ، هم صحبت من است ، دستش را میگیرم می فشارم احساسش میکنم ، از من دوری نمیکند ، چشمانش من را می بیند من او را میبینم ، با قناری هم صحبت است با گنجشک با کلاغ ، از هیچ کس دوری نمی کند ، دوستش دارم ، دوستش دارم ! 


وقتی نیاز به عشق داری عاشق مشو بلکه زمانی عاشق شو که تمام وجودت سرشار از عشق هست و می خوای آن را با کسی تقسیم کنی . 


 

قلبم رو شکستی ولی من بیشتر از قبل دوستت دارم ، میدونی چرا ؟ چون حالا هر تیکه از قلبم جداگونه دوست داره .

 


همه ی ما دل بزرگی داریم ، خیلی بزرگ ، چون گاهی دلمون به وسعت آسمون و زمین میگیره !

تو این دنیا هر کسی یه نیمه گمشده داره که فقط لایق همونه ، پس سعی نکن در ساختن پازل زندگیت تقلب کنی .

 


امروز باهم بودن را تجربه میکنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را ، پس امروز را بیا زیبا زندگی کنیم ، به حرمت خاطرات فردا !


 

شبی پرسیدمش با بیقراری ، به غیر از من کسی را دوست داری ؟ دو چشمش اشک شد از شرمساری ، میان گریه هایش گفت : آری !


 

مژه بر هم نزن ای دوست که بادم ببرد ، چون سبک تر شده ام از پر کاهی ز غمت  

 


 

تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را ، میان ربنای سبز دستانت دعایم کن ، که محتاج دعای جمله یارانم  

 


 

عشق یعنی همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن ! (دکتر علی شریعتی


 

 

کسب در آمد اینترنتی . فروش فیلم های ایرانی و خارجی. فروش مستند . سریال جومونگ .کلیپ پشت صحنه و سکس جومونگ  . عطر ۲۱۲. مستند دماغ ایرانی . ابتذال در سینمای ایران . هری پاتر۶ . دانشور . مستند جن و روح

 . اس ام اس های جدید و عاشقانه و جک و تبریک وتسلیت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد