اس ام اس های جدید

انوااع اس ام اس جک و عاشقانه و تبریک و تسلیت

اس ام اس های جدید

انوااع اس ام اس جک و عاشقانه و تبریک و تسلیت

اس ام اس عاشقانه ۲

با باد آمده ای

و با باد خواهی رفت

نام تو آرزو نیست ؟

 

جوک و اس ام اس عاشقانه و باحال عشقولانه اس ام اس عاشقونه اس ام اس خنده دار

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
جغرافیای کوچک من بازوان توست

 ای کاش تنگ تر شود این سرزمین به من....!

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

فال دل را حکم کردم تا بدانی ای نگارم در قمار با تو بودن هستی ام را میگذارم


نقاش ازل تا که به چشمان تو پرداخت دیوانه شد از طرز نگاهت؛ قلم انداخت

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جا برای من گنجشک زیاد است ولی

من به درختان خیابان تو عادت دارم

 

 

جوک و اس ام اس عاشقانه و باحال عشقولانه اس ام اس عاشقونه اس ام اس خنده دار

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گرچه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم ، دل به پیامی که نمیدی بستیم .

به تو تبریک میگم که بیخودی
توی زرق و برق دنیا گم شدی
به تو تبریک می گم این گم شدنو
گل گلخونه مردم شدنو

اگه رفتی . اگه سرنوشتِ اشکامو ندیدی..

من به نقطه سر خط . تو به سرنوشتِ  تازه ای رسیدی..

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گله دارم ز همه  ، قول و قرارهایی که نشد

سردی عشق تو و فصل بهاری که نشد

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


تو احساسی به من دادی که وصفش(... )نقطه چین باشه

  نمی دونی چقد خوبه اگر که عشق این باشه !!!

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد ، چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد ، پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند ، چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

روبرویم: دو فنجان قهوه

سرنوشت مرا

                 پیش بینی تلخی است؛

 

 

 

جوک و اس ام اس عاشقانه و باحال عشقولانه اس ام اس عاشقونه اس ام اس خنده دار

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آه ای چشمهایت

!خواستم از عشق بگویم،گفتی میدانم....

خواستم از غم بگویم گفتی میدانم....

حالا می خواهم از ته قلبم بگویم دوستت دارم که نمی دانی.

 

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گفتی محبت کن برو باشد خدا حافظ ولی

رفتم که تو باور کنی دارم محبت می کنم

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چرا مرا نمی کشد خدا چشمهای تو

ببین در آب و اتشم برای چشم های تو

قسم به ساحا غزل دقیقه ای هزار بار

دلم عجیب می کند هوای چشم های تو

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


اگر تو باز نگردی

امید آمدنت را به گور خواهم برد

و کس نمی داند

که در فراق تو دیگر

چگونه خواهم زیست

چگونه خواهم مرد

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


عشق یک سینه و هفتاد دو سر می خواهد

بچه بازیست مگر؟عشق جگر می خواهد

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

شب فراغ که داند که تا سحر چند است

مگر کسی که به زندان عشق در بند است

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


هر که خوبی کرد زجرش میدهند

 

هر که زشتی کرد اجرش میدهند

 

 باستان کاران تبانی کرده اند

 

عشق را هم باستانی کرده اند

 

هرچه انسانها طلایی تر شدند

 

عشق ها هم مومیایی تر شدند

 

اندک اندک عشق بازان کم شدند

 

 نسلی از بیگانگان آدم شدند

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جوک و اس ام اس عاشقانه و باحال عشقولانه اس ام اس عاشقونه اس ام اس خنده دار

 

 

 


برقرار باش تا هرگز بی قرار نباشم

 
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دل در پى رهایى

وقتى تو پیش مایى

مه گونه بی ریایى

آنگه که رخ نمایى

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

دوشت داشتن یه نفر دیوونگیه!

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیست

دوست داشتن کسى که دوست داره وظیفست

اما دوست داشته شدن توسط کسیکه دوسش دارى زندگیه...

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

گل همیشه نازم نبودی چاره سازم

نکردی مهربونی به قلب پرنیازم.آخه این اسمش وفانیست راه ورسم عاشقانیست وقتی که دلم گرفته دل شکستن که روانیست

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

به من گفتی که دل دریاکن ای دوست،همه دریاازآن من کن ای دوست.دلم دریاشدودادم به دستت، مکش دریا به خون پرواکن ای دوست!

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

 

 

 

ازهزاران نفریک نفراهل دلند/آن هم تویی مابقی تندیسی ازآب وگلند.

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

دیرگاھیست که تنھاشدہ ام .قصه غربت صحرا شدہ ام.وسعت درد فقط سھم من است بازھم قسمت غمھا شدہ ام دگر ایینه زمن بی خبراست که اسیرشب یلداشدہ ام.من که بی تاب شقایق بودم ھمدم سردی یخھاشدہ ام.کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنھاشدہ ام...!

 

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

سوز آهم درگلو پنهان شده

ابر چشمم مملو از باران شده

ازنسیم عشق تو زندگىطوفان شده

ای خدا این قلب من آشفته از هجران شده

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

کاش توقحطی شقایق

باز بشیم سوار قایق

بشینیم بریم تودریا

من وتو تنهای تنها

ماهیا خیلی امینن

نمیگن  اگه ببینن

انقدر میریم که ساحل

از من وتو بشه غافل

قایق وباهم می رونیم

میریم اونجاها می مونیم

جایی که نه آسمونش

نه صدای مردمونش

نه غمش نه جنب وجوشش

نه صدای گلفروشش

مث اینجا آهنی نیست

خوبن اما گفتنی نیست

پس ببین، یادت بمونه

کسی ام اینو ندونه

زنده بودیم اگه فردا

وعده ء مالب دریا

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

دیوار به جاى مانده از آوارم

دلتنگم و در خلوتم می بارم

هرشب که تمام آسمان تاریک است

بیش ازهمه ء ستاره ها بیدارم

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

آره من قول دادم تا تهش باهات بمونم

ولى سرد شده نگام با یخ دوریت

من فقط یکم شکستم، خوب نگام کنى همونم 

 

 

 

کسب در آمد اینترنتی . فروش فیلم های ایرانی و خارجی. فروش مستند . سریال جومونگ .کلیپ پشت صحنه و سکس جومونگ  . عطر ۲۱۲. مستند دماغ ایرانی . ابتذال در سینمای ایران . هری پاتر۶ . دانشور . مستند جن و روح

 . اس ام اس های جدید و عاشقانه و جک و تبریک وتسلیت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد